Tuesday, April 8, 2014

Ce este CTR-ul și care sunt factorii care îl influențiază?

10:58 PM Posted by Self-Discovery Journey No comments
Ce este CTR-ul?
CTR-ul (click-through-rate) sau rata de click reprezintă raportul dintre numărul de clickuri și numărul de afișări. CTR-ul este prezent atât la nivelul campanie, la nivelul grupurilor de anunțuri, precum și la nivelul anunțurilor sau a cuvintelor cheie. 

CTR-ul este considerat un indicator al relevanței anunțului/cuvintelor cheie pentru un utilizator. Ca și best practice, este foarte important ca într-un anunț text să se regăsească măcar unul dintre cuvintele cheie prezente în ad-group. Cu cât cuvintele cheie și anunțurile au legătură mai strânsă unele cu altele și cu produsele sau serviciile pe care le promovăm, sunt mai multe șanse ca un utilizator să dea click pe anunțul vostru.

Valoarea CTR-ului contribuie și la Scorul de Calitate (QS - Quality Score) al cuvântului cheie, care poate afecta costurile și poziția anunțului. Rețineți, o valoare mai mare a CTR-ului și a Scorului de Calitate, înseamnă automat costuri mai mici pentru campania dvs.

http://www.click-conversion.com/wp-content/uploads/2012/09/getting-better-click-through-rates.jpg

Un CTR bun înseamnă îmbunătățire și optimizare permanentă.

Potrivit AccuraCast's, media ratei de click a anunțurilor de pe poziția 1 este de 7,11 %, respectiv 0,55 % pe poziția a noua. (acest studiu se bazează pe 2 milioane de clickuri/anunțuri).
http://www.smartinsights.com/wp-content/uploads/2013/11/GooglesearchCTR.png
  • Poziția 1: CTR 7.11%
  • Poziția 2: CTR 3.01%
  • Poziția 3: CTR 2.19%
  • Poziția 4: CTR 2.15%
  • Poziția 5: CTR 1.61%
  • Poziția 6: CTR 1.04%
  • Poziția 7: CTR 0.89%
  • Poziția 8: CTR 0.75%
  • Poziția 9: CTR 0.55%


0 comments:

Post a Comment